ویدئوهای سایت

person
mimset instagram account
mimset telegram account
mimset namasha account
mimset aparat account

هر آنچه که باید از فصل چهارم ریک و مورتی بدانید

سه شنبه, 28 فروردین, 1397
هر آنچه که باید از فصل چهارم ریک و مورتی بدانید

تاریخ انتشار: اعلام خواهد شد

هنرمندان: جاستین رویلند (Justin Roiland)، اسپنسر گرمر (Spencer Grammer)، سارا چالک (Sarah Chalke)، کریس پارنل (Chris Parnell)

کارگردانان: اعلام خواهد شد

نویسندگان: جاستین رویلند، اسپنسر گرمر

به گزارش میم ست هرچند فصل سوم ریک و مورتی (Rick and Morty) در اکتبر 2017 (مهر 1396) تمام شد اما تا کنون فصل چهارم منتشر نشده است. با توجه به صحبت های سازندگان سریال دان هارمون (Dan Harmon) و جاستین رویلند سریال بسیار موفق و فوق العاده ریک و مورتی تا کنون به صورت رسمی برای فصل چهارم تمدید نشده است.

مذاکرات پیچیده و غیرمنتظره قرارداد با کمپانی اصلی و سازنده یعنی ترنر برادکستینگ (Turner Broadcasting) باعث این تاخیر شده است. هر چند گفته می شود که این ناسازگاری و به تفاهم نرسیدن بالاخره حل خواهد شد ولی فصل چهارم هم اکنون در وضعیتی نا مشخص قرار دارد.

گویندگان

در حالی که آینده نامعلوم سریال از اعلام اطلاعات رسمی جلوگیری می کند ولی انتظار می رود تیم کامل گویندگی ریک و مورتی برای فصل چهارم حضور داشته باشند. جاستین رویلند یکی از سانده های سریال همچنان در نقش ریک سانچز ، دانشمند خیلی باهوش الکلی نیز در نقش مورتی اسمیت نوه ساده لوح ریک حضور خواهند داشت. رویلند همچنان گویندگی صدای ده ها کاراکتر و صدای پشت صحنه را بر عهده خواهد داشت.

یک و مورتی

در جدیدترین اخبار سریال و سینمای هالیوود اسپنسر گرمر مانند فصول قبل در نقش سامر، خواهر بزرگتر مورتی حضور خواهد داشت. کسی که خیلی سریع به بخشی جدایی ناپذیر در سریال و داستان هایش تبدیل شد. سارا چالک نیز مانند قبل در نقش بث اسمیت مادر مورتی و سامر اسمیت حضور خواهد داشت. کسی که پدرش را بیشتر از آنچه که نشان می دهد دوست دارد. در کنار این نقش های اصلی کریس پارنل نیز در نقش جری اسمیت شوهر سرگردان و بیچاره بث نیز حضور خواهد داشت.

داستان، کارگردان، تریلر و پوستر

اطلاعات کمی نیز در مورد خط داستانی فصل چهارم ریک و مورتی وجود دارد. هرچند که دان هارمون گفته است که با توجه به نبود یک قرارداد رسمی فیلمنامه ای نیز هنوز نوشته نشده است. ولی نویسندگان اصلی سریال همچنان در سریال حضور خواهند داشت.

همچنین هنوز کارگردانی برای سریال انتخاب نشده است. با توجه به توافق نرسیدن سازندگان سریال و کمپانی توزیع کننده سریال کارگردانی نیز برای سریال انتخاب نشده است. و طبیعتا هیچ تریلری نیز برای سریال منتشر نشده است. علاوه بر این ها هنوز هیچ پوستر رسمی ای نیز برای فصل چهارم وجود ندارد.

یک و مورتی یک و مورتی یک و مورتی

تبلیغ 1
تبلیغ 2
تبلیغ 3
تبلیغ 4

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

دیدگاه ها
    دیدگاهی پیدا نشد! اولین نفری باشید که در این نوشته نظر می دهید.
We would like to show you notifications for the latest news and updates.
Dismiss
Allow Notifications